Sevgili Dostlar Merhaba,

Kıymetli Öğretmenim ve blog arkadaşım İbrahim Bey blogunda beni mimlemiş. Makalesinde 2019 yılında beklentileri, hedefleri ve hayalleri üzerine güzel bir paylaşım yapmış. Arda Turan ile olan beklentisine sesli güldüm diyebilirim. Umarım en büyük hayali olan Öğretmenliğe kavuşur kıymetli arkadaşım..




Mim nedir, nasıl çalışır, gördüğümüzde ne yaparızı araştırırken zamanın con con çocukları basit bir uygulamayı öyle bir anlatmışlar ki sanırsın Kabataş'tan uydu fırlatacağız. Varolsun sevgili bir diğer öğretmen dostumuz Tigris yardımıma koştu ve beni büyük dertten kurtarmış oldu. Makalesinde mim nediri tane tane anlatmış. Eksik olmasın.

2018 yılını uğurlarken; geriye baktığımda su misali akıp giden yıllara mı üzülsem, bunca yaşanmış güzelliklere, kazanılmış çok derin tecrübeler mi sevinsem bilemedim.

Yıllar kaçtı gitti de karşılığında ne kaldı diye soracak olursanız kocaman güzel ailemden başka bir örnek veremem size. 

İlkokul öğretmeninin sıklıkla söylediği sözü unutmam mümkün değil. " Tek birşey olun. Fakat en iyisi olun"  Bu düsturla çıktığım yolda hayallerimi büyük bir bölümünü gerçekleştiremesem de kızlarıma iyi bir baba, Sunacığıma iyi bir eş olmaya çok fazla gayret ettim. Sanırım başardım. Bir şeyi, ama benim için çok önemli bir şeyi gerçekten iyi yaptığıma kani oldum.


Benim Güzel Ailem...

...Ve maalesef, 

Bir Gitar çalmayı öğrenemedim. ( hala öğrenebilirsin )
Bir lisan öğrenemedim. ( otur çalış öğren )
Bir üniversite okuyamadım. ( işte o biraz zor )
Kadim Anadolu Belgeselini henüz çekemedim ( sponsor bulmazsan unut )
Kitap Yazmak için henüz bir kursa başlayamadım ( bütçeni ayarla git, tutan mı var)

Hayallerim ve sizden gelen tahmini cevapları bunlar. Hayal işte. Hasretle dilediğimiz düşlerimiz, bizi iyi hissettirecek arzularımıza deva olacak, zihnimizde resmettiğimiz anlar, olaylar ya da hedeflerin tümünün gerçekleşmesi için sanırım biraz emek biraz şansa ihtiyaç var. O şans gelecek yıl veya yıllarda bana gülecek mi? Kısmet...

Gelecek adına kaygılarım var desem yanlış olmaz. Tüm dünyanın önünde saygı ile eğilip, andığı Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk düşmanlığı bitmedikçe geleceğimizi hayli karanlık görüyorum. Sanat ve sanatçının aşağılandığı, toplumun "biz" ve "onlar" olarak ikiye ayrıldığı, Adalet ve Yargıya güvenin sıfır, demokrasinin ayaklar altına alındığı bir ülkede gelecek adına çok fazla umutsuzluklarım var. Asla hiçbirşey eskisi gibi olmayacak. Çok net!!

Umut fakirin ekmeği diyerek, en azından şu naif Kadim Anadolu insanının artık bir nefes almasını diliyorum. Büyük kızımın ODTÜ hayalinin gerçekleşmesini diliyorum. Sağlık, afiyet ve çokca huzur diliyorum. İnsan olmayı hatırladığımız eski günlerimize kavuşmayı diliyorum. 

Ve yazımın sonunda;

-  Tahsinname blogu ile bizleri kilo almaya zorlayan sevgili Tahsin'i
Zerrin'in Sepeti blogu ile sağlıklı ürünleri bizlere hatırlatan sevgili Zerrin'i
Dertanası blogu ile dertlere dermen olan sevgili Gülhan'ı mimliyorum

Hadi bakalım buyursun gelsinler. Kendileri mimlendiler. Bir parça onları dinleyelim. Ne hayalleri, ne beklentileri var dinleyelim.

İyi seneler diliyorum hepinize,
Afiyetle kalın sevgili dostlarım...





0 Yorumlar